I'll never be perfect

Alla inlägg under februari 2012

Av MicMic C: - 29 februari 2012 17:00

  Här har vi henne, i egen hög person; min syrra!!! Alltid lika söt ^-^det här är nt hennes riktiga gubbe, det här var en gubbe hon fick av en snäll person (: hennes riktiga gubbe heter Mo 16

Ge dom autos!! :'D

C':

Av MicMic C: - 29 februari 2012 16:40

hohohohhoooo

buhuhuhuhuuuuu Flummad och dummad XD

 Naww ;**  


Av MicMic C: - 29 februari 2012 16:37

Googel da frågg!

 

Groodor (L)

Av MicMic C: - 28 februari 2012 14:49

Den är bara för crazy C: Vi är lixom inte i några små gäng utan hela klassen är ett stort gäng XD. Jag kom dit i somras, och jag kände inte en enda person. Nu är jag en av dom (nästan) Dom tror att jag är den där försiktiga tjejen som inte tål så mycket. Men nej, jag är bara vääldigt blyg :'D

 Som för nån vecka sen hade vi mösskrig, då tog killarna tjejernas mössor och tjejerna tog killarnas. Men det var ingen som "vågade" ta min mössa D: Så det var ganska tråk att bara titta på -.- men endå kul :'D

Utan kompisgungor vet jag inte vad jag skulle göra C':

 Haha söt ^-^  

IRL
Av MicMic C: - 27 februari 2012 17:25

Fin? Från början är den från Gadinen men jag gjorde den här looken O-VIP. Så, köp,köp.köp! XD


Av MicMic C: - 27 februari 2012 17:08

loveme4-ever!

Jag älskar min lilla appha, hon är helt underbar. Jag kommer alltid finnas här vid din sida min galna chejj ;** Ge henne allt man kan få!! ^-^för det är hon värd C:

Presntation c;


Jag är den jag är men jag tänker inte bjuda dig på pizza för det :p

Fråga mig

85 besvarade frågor

Omröstning

Om en främling hade kommit fram till dig på stan och hälsat, vad skulle du gjort då? o:
 Hälsa tillbaks ofc ;D
 Säga hej, lite tyst och fortsätta gå
 Ge främlingen fingret xd
 Ignorera
 Typ springa för glatta livet O.O
 OST ÄR GOTT :3
 Har ingen aning o.e
 Slagit den ;3
 Tänkt "har jag träffat dig förut?" owo
 Vinkat och fortsätta gå
 Ge honom min autograf B)

 

Arkiv

Bra bloggishar c:

Kategorier

Tidigare år

Chatta! C:

Sök i bloggen

Black Moustache



Ovido - Quiz & Flashcards