I'll never be perfect

Alla inlägg under juni 2012

Av MicMic C: - 30 juni 2012 17:20

för att jag inte bloggat, men jag har ett bra skäl, jag gör en ny msp video ^^ (eftersom den senaste blev anmld gör jag en ny)


Här är lite tips på looks till nya temat ;D

 

   

Jag tyckte dom va fina c: Men orkar inte köpa xD

Av MicMic C: - 27 juni 2012 10:51

 

Av MicMic C: - 26 juni 2012 13:41

Nu ska jag antagligen gå ut och bada i vår pool med min syrra Mo(a) och hennes kompis Sofia. Det är dålig väder men spela roll xD Haha det är 15garder xDD

Av MicMic C: - 25 juni 2012 12:32

Dagens moviestar är..

 

Av MicMic C: - 24 juni 2012 18:03

Kan inte logga in på msp :@ Buhu :'(

Av MicMic C: - 24 juni 2012 13:30

Här är en gullig bild på en kakapo & jag ♥♥♥

 

En kakapo kallas också för ugglepapegoja :3 Dom lever i Oceanien nånstans och dom kan inte flyga, dom hoppar mellam träden. Dom är ganska mulliga och gulliga enligt mig :3 Skulle vilja ha en hemma!!


Av MicMic C: - 23 juni 2012 09:27

Jag gjorde min fjärde msp video i torsdags (den kom upp på msp samma dag). Och typ en timme senare är det nån som rappat den å den finns inte på msp längre .__. Så jäwla omoget x( Det va bara ett litet litet svärord, och jag såg en msp video med svärord i varje mening typ! Men så här ser den ut iaf:

Presntation c;


Jag är den jag är men jag tänker inte bjuda dig på pizza för det :p

Fråga mig

85 besvarade frågor

Omröstning

Om en främling hade kommit fram till dig på stan och hälsat, vad skulle du gjort då? o:
 Hälsa tillbaks ofc ;D
 Säga hej, lite tyst och fortsätta gå
 Ge främlingen fingret xd
 Ignorera
 Typ springa för glatta livet O.O
 OST ÄR GOTT :3
 Har ingen aning o.e
 Slagit den ;3
 Tänkt "har jag träffat dig förut?" owo
 Vinkat och fortsätta gå
 Ge honom min autograf B)

 

Arkiv

Bra bloggishar c:

Kategorier

Tidigare år

Chatta! C:

Sök i bloggen

Black Moustache



Ovido - Quiz & Flashcards