I'll never be perfect

Alla inlägg under mars 2012

o.o

Av MicMic C: - 31 mars 2012 13:44

VÄRLDENS LÄSKIGASTE KO   


Av MicMic C: - 31 mars 2012 12:52

Lagg -..-

Sen har vi Linko (linkenccc) som undrar vad alla påskäggs snack handlar om? nån som vet? Och så har vi snälla erin8 som ser mina filmer och love it artbooks c:


Av MicMic C: - 25 mars 2012 17:34

Vi har grillat så hajjdå :c

 

IRL
Av MicMic C: - 25 mars 2012 17:30

Jupp. det va ett tag sen det va dagens moviestar men nu är det det iaf ^^


 

Hon är en riktigt röölig tjej C: Här en liten del av vår chatt c:

 

Hahaha XD

 

..

Av MicMic C: - 23 mars 2012 17:32

HELLOJ!!! :'D


Förlåt för att jag inte bloggat på länge :c men nu gör jag det XD


Jaa... Idag är det fredag och imorse hade jag religons-prov. Hinduism & Buddhism och jag tyckte det gick ganska bra C:


Nyss va jag ute i skogen och letade efter syrran och hennes kompis.. Jag tog cykeln och cyklade bort till en stig (det va en vanlig stig, utan grus asfalt etc.) som såg okej ut. Jaa, skogen som ligger nära mitt hus är det en brant backe upp till toppen och sen så går marken ner igen på andra sidan, som en mur eller dal. Jag tog mig upp för muren flåsande med cykeln vid min sida. När jag va uppe så gick jag och lutade cykeln mot ett träd och gick ner på andra sidan, jag satte iväg mot ett litet berg (eller kulle av sten xD) som vi kallar Vita berget, eftersom det växer asmkt vitmossa där c: så jag stog där och ropa ett tag, men sen gick jag tillbaka. Så jag tog cykeln och tänkte CYKLA NER men eftersom jag inte är helt dum i huvvet så ledde jag cykeln förbi det värsta guppet.. men det va fortfarade brant men jag satte mig på cykeln och for iväg med värledens fart. Det guppade så mkt och gick så fort så jag inte kunde bromsa för jag var tvungen att konsentrera mig på att inte åka av stigen. Till slut gav jag upp och hoppade av utan att släppa styret och sprang brevid, mina ben är så söliga att de inte orkade springa med cykeln som gick i 250.


Resultat: Vrickat högerknä, blodigt västerknä, stooort blåmärke på höften och uppskrapad hand (y)


( prova inte detta hemma :'D )


 


IRL
Av MicMic C: - 11 mars 2012 15:25

Här är jag, på danska msp C:

 hehe

 

fin va? C:


 


Av MicMic C: - 11 mars 2012 10:50

Haii ^^ Jag hade tänkt att visa några smiliesar, som är konstiga, misstolkade och fula XD Oki här kommer du:


Smilie nr 1

  Ser ni tungan!? Den rör sig onaturligt mycke o.o'


Smilie nr 2

  vem tuggar grönt tuggumi? FAIL!


Smilie nr 3

 Ögonrull, ögonrull synd att man inte kan göra så :C


Smilie nr 4

 Ingen komentar.


Smilie nr 5

 Psykopat -.-


Smilie nr 6

 ....Smilie nr 6....


Smilie nr 7

   Oh yeah, huvvet i väggen så jävla skönt 8D


Smilie nr 8

  Den ser..störd ut..


Smilie nr 9

   Varför tar den av sig huden? Jag förstår mig inte på smiliesar -..-


Smilie nr 10

    Varför slår du dig sjäv? varför slår du dig själv? XD


Smilie nr 11

  BIG EYE!! 8D


Smilie nr 12

  Nån som ser vad den ska föreställa? O.O'


Smilie nr 13

 Snurr snurr i ditt huvve C:


Smilie nr 14

  Lila svamp, är dom inte bruna?


Smilie nr 15

   Gahahahaha XD


Smilie nr 16

  Potatis eller björn?


Jahapp, nu orkar jag inte med fler xD Men 16 knäppa smiliesar, det är mycket! C: Aja..

Presntation c;


Jag är den jag är men jag tänker inte bjuda dig på pizza för det :p

Fråga mig

85 besvarade frågor

Omröstning

Om en främling hade kommit fram till dig på stan och hälsat, vad skulle du gjort då? o:
 Hälsa tillbaks ofc ;D
 Säga hej, lite tyst och fortsätta gå
 Ge främlingen fingret xd
 Ignorera
 Typ springa för glatta livet O.O
 OST ÄR GOTT :3
 Har ingen aning o.e
 Slagit den ;3
 Tänkt "har jag träffat dig förut?" owo
 Vinkat och fortsätta gå
 Ge honom min autograf B)

 

Arkiv

Bra bloggishar c:

Kategorier

Tidigare år

Chatta! C:

Sök i bloggen

Black Moustache



Ovido - Quiz & Flashcards